maanantai 3. kesäkuuta 2013

Ihan pihalla

Ulkona sattaa vettä, mutta onneksi ukkonen lähti muille maille. Pelkään kovasti ukkosta! Tekisi mieli mennä sängyn alle aina piiloon. Inhottavinta on ukonilma silloin kun on yksin. Ihmettelen ihmisiä, jotka kehuvat kauniita salamoita, että on upeaa katsella kun räiskyy ja rätisee. Minä en pidä. Vähän sama kuin rakettien kanssa. Inhoan niitäkin. Pienenä katselin ikkunasta rakettien välähdystä taivaalle ja olin tyytyväinen kun olin turvassa sisällä. Enemmän pidän tähtisadetikuista. Niitä on vieläkin keittiön kaapissa. Kesässä on huonointa ehottomasti kaikki ötökät ja ukkonen. Pthyi!



Tarjoushaukkoina käytiin  nopsaan Tokmannilla tähystää trimmeriä, joka oli tarjouksessa 59,90e. Surukseni saatiin huomata, että viimeinen kipale oli juuri mennyt. Lupasivat kuitenkin hankkia keskiviikoksi lisää. 

Täytyy myöntää, että yritin vielä irrottaa sitä auton soitinta. Ei irtoo mulle. Huomenna katon josko kävisin merkkiliikkeen setän tykönä. Edelleenkin olen iloinen siitä, etten rikkonut niihin reikien sisälle mitään grillitikkua, pinniä yms. 

Nyt tyttö saunoo! Huomenna tulee mahdollisesti kuvaa mun rukista
<3


1 kommentti:

  1. Heipä hei :)

    Tervetuloa tänne blogimaailmaan.

    Ja kiitos niin kauniista sanoistasi <3

    Tästä se lähtee... :)

    VastaaPoista