sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Have a seat


Löysin vanhempieni heinäladosta vanhan tuolin, jonka on tehnyt aikoinaan pappa. Maali oli TAAS mintunvihreä ja halkeillut. Ja niin hirveästi kun minä siitä vihreästä pidän, niin maalasin tuolin hionnan jälkeen valkoiseksi. Valkoisena se on tähän asti nököttänyt huushollissamme.

Olen ihallut entisöityjä valkoisia huonekaluja, joihin on kirjoitettu vanhanaikaisesti numeroita tai jotain tekstiä. Ajattelin kokeilla nyt jotain muuta kuin "carpe diem" yms. 

Have a seat!

Askarteluhuoneessa törmäsin eräs päivä mustaan maaliin, jolla olen aiemmin tehnyt pop art-tyylisiä canvas tauluja. Musta pieni purkki on ostettu tiimarista. Maali kuivuessaan on vedenkestävä ja sopii mm. puupinnoille hyvin.

Maalasin tekstin suht vapaalla kädellä. Olen huono suunnittelemaan ja mittailemaan. Haluan päästä heti tekemään lopullista jälkeä. "Ei se oo niin justiinsa" kuvaa minua melko hyvin.. Ehkä se olisi pitänyt maalata tähän tekstiksi?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti