maanantai 27. lokakuuta 2014

Oma suosikkini Kodin kuvalehti



Useamman vuoden ajan olen tilannut itselleni 
Välillä olen ostanut myös muita irtolehtiä, 
mutta Kodin kuvalehteä ei ole vielä tähän päivään mennessä mikään voittanut. 

Innoissani odotan niitä torstai päiviä,
 jolloin postilaatikkoon tipahtaa Kodin kuvalehti. 
Silloin on aika nostaa jalat kattoon ja rauhoittua sohvan uumeniin lueskelemaan.

 Jokaisessa numerossa on herkullisia kuvia,
 joista olen saanut inspiraatiota moniin omiin tekemisiini.
 Kuvat ovat kauniita ja isoja. 


Päätoimittajan Minna Mcgillin pääkirjoitus johdattaa lukijan aina lehden sisältöön hauskasti ja persoonallisesti. Pääkirjoitus on aina asetettu ajankohtaisen teemakuvan yhteyteen.


Henkilöhaastattelut ahmaisevat mukaansa
ja päästävät lukijat hieman lähemmäksi mielenkiintoisia ihmisiä. 
Ne koskettavat ja naurattavat. 


Erityisesti pidän lehdessä esitetyistä persoonallisista kodeista.
Niistä saan vinkkejä omaan sisustamiseeni.
 Lehdestä löytää jonkin verran DIY-juttuja, joista muutamaa olen välillä kokeillut.


Lehdestä löytyy paljon ruokareseptejä.
 Vanhoja reseptejä tuunattuna ja uusia reseptejä maailmalta. 
Itse en resepteistä perusta,
 kun sisäistä kokkiani en ole vielä löytänyt. 
Ehkä kokeilemalla reseptejä saattaisin löytääkin?


Muotia käsitellään myös hieman. 
Malleina toimivat lukijoina olevat naiset, joille annetaan pukeutumis- ja meikkausvinkkejä. 
Kauniita naisia, joilla on elämänkokemusta, ja hieman muotoja. 

Lukijat saavat osallistua myös aktiivisesti lehden tekoon lähettämällä palautetta ja heille on myös paljon palstatilaa. "Ihmisten kesken"-palstalla löytyy paljon erilaisia puheenaiheita niin kipeistä kuin ajankohtaisistakin asioista. 

Kierrätys-ihmisenä olen kerännyt lukemani lehdet aina äidilleni.
 Äitini oli säästänyt vielä nämä lehdet ja vienyt Ruotsiin mummulleni luettavaksi.

Mitä lehteä Sinä et vaihtaisi?



2 kommenttia:

  1. Talo ja koti sekä oma koti kullan kallis lehdet ovat minulle mieluisia.

    VastaaPoista
  2. Kyseisiä lehtiä olen tainnut lukea vain parin irtonumeron verran. Täytyy varmaan tutustua paremmin ;)

    VastaaPoista