lauantai 27. syyskuuta 2014

Pikkuneidin huone sisustettu pienellä budjetilla




Neidin oma huone on sisustettu vanhoilla tavaroilla. 

Kampauspöytä on oman äitini vanha.
Levitettävä lastensänky on minun vanha.
Matto on mummulta saatu.


Prinsessakatos kirpputorilta.
Nallet minun vanhoja tai lahjaksi saatuja.
Verhot Halpa-Hallin alelaarista.


Kattolamppu on puolison vanha.
Irrottelin siitä lasikuvun pois.



Peili ja sydänlokerikko on saatu käytettyinä lahjaksi.
Ruusupussilakana mummulan varastosta löydetty.
Tyynyt olen ommellut itse.
Tilkkutäkin olen itse neulonut.


Kampauspöydän tavarat lahjaksi saatuja tai kirppislöytöjä.



Peili ja tuoli kirppislöytöjä.
Lamppu uutena Ikeasta 5e hintaan.
Pöytä käytettynä saatu.
Aku Ankat minun ja sisaruksieni vanhoja.


Puuhepan Ellen sai mummulta ristiäislahjaksi.
Odotetaan, että neiti kasvaa niin hän voi ratsastaa tällä seikkailuihin.

Neidin huone on tosiaan sisustettu pienellä budjetilla!
Kaikki ei aina tarvitse olla uutta ja kallista, että olisi hienoa.

Hyödynnetäänkö teillä paljon vanhoja tavaroita sisustuksessa?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti