sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

11 asian haaste

Sain 11 asian haasteen  Arkea ja unelmia-blogin Nooralta.
Muistelin, että olen vuosi sitten viimeksi tehnyt samaisen haasteen ja se löytyy täältä

Tässä haaste:

- Haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään.
- Haastetun tulee vastata haastajan 11 kysymykseen haastetuille.
- Haastetun tulee keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
- Haastetun tulee valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa.
- Haastetun tulee kertoa kenet on haastanut.
- Ei saa haastaa samaa henkilöä.

11 asiaa itsestäni:

1. Olen vesimies.
2. Rakastan kesää ja sen tuomaa valoa.
3. Pidän kauhuelokuvista, mutta en uskalla katsoa niitä yksin.
4. Inhoan ötököitä.
5. Olen haaveilija.
6. Tykkään lukea tositapahtumiin perustuvia kirjoja, esim. Torey Haydenin kirjat ovat suosikkejani!
7. Minulla on silmälasit, mutta pidän niitä vain katsoessani televisiota väsyneenä.
8. Pidän pihatöistä.
9. Vietän liikaa aikaa somessa
10. Harrastan ahkerasti kirppistelyä
11. Haluaisin enemmän aikaa vuorokauteen.

Haastajan heittämät kysymykset:


1. Oletko tyytyväinen elämääsi juuri nyt? Mitä kaipaat elämältäsi, jos et ole?

Olen tyytyväinen. Omaa aikaa olisi toki kiva saada hieman enemmän, kun 3 kuukautta vanha neitimme tahtoo viedä kaiken äidin huomion.

2. Mikä tekee sinut onnelliseksi?

Perhe ja ystävät. Arjen pienet ilot, lapsen hymy.

3. Mistä unelmoit?

Vaihtelevasti hieman kaikesta. Pihan saattamisesta valmiiksi, itse rakennetusta talosta, ulkomaan matkasta..

4. Pastellisävyt vai voimakkaat värit?

Pastellisävyt ehdottomasti!

5. Miksi aloitit blogaamisen?

Halusin tallentaa ylös tekemiäni asioita ja muutosta mitä ollaan saatu aikaan talossa ja pihapiirissä. Innostuin muiden blogeista ja halusin myös itse kokeilla uuden harrastuksen aloitusta.

6. Mitä uusisit kotisi sisustuksessa ensimmäiseksi?

Olohuoneen tapetit!

7. Minkälaisena kuvittelet elämäsi 10 vuoden kuluttua?

Olen 36 vuotias, naimisissa, minulla on kaksi tai kolme lasta, vakituinen työ..

8. Oletko koti-ihminen?

Olen oikea kotihiiri. Viihdyn kotona ja itsekseni.

9. Kenkävalintasi kesäksi?

Mustat ballerinat.

10. Ruusu, tulppaani vai neilikka?

Ruusu

11. Minkälaisia suunnitelmia sinulla on tälle kesälle?

Haluaisin kahdenkeskistä aikaa puolison kanssa ja jotain arjesta poikkeavaa esim. pienimuotoinen matka voisi olla mukava. Pihalla aion myös puuhailla ja nauttia auringosta sekä lämmöstä.


Minun kysymykseni 

1. Ihanin lapsuusmuistosi?
2. Milloin ja miten nolasit itsesi viimeksi?
3. Haasteellisinta bloggaamisessa?
4. Mitä pelkäät?
5. Hienoin saamasi lahja?
6. Mitä teet ensimmäisenä herätessäsi?
7.  Hienoin saavutuksesi?
8. Mitä päivää et koskaan unohda?
9. Mitä kadut?
10. Kesäsuunnitelmasi?
11. Ketä ihailet?

Haastan seuraavat henkilöt siten, että:
- Laita kommenttikenttään viesti, jos sinulla on alle 200 lukijaa ja haluat mukaan.
- Linkitän blogisi tämän postauksen alle.
- 11 ensimmäistä pääsee mukaan.
- Muista myös linkittää minut blogiisi!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti